Gwarancje i zwroty

 

Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu marzenia3d.pl są własnej produkcji.

1. Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Bez prawa do zwrotu objęte są towary realizowane na zamówienie. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest zatem odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania z kompletną jego zawartością oraz z kompletem dokumentów, nie później niż w terminie 14 dni. 

Produkt personalizowany nie podlega zwrotowi. Proszę o przemyślany zakup.

W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na adres zwrotny widniejący na przesyłce. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 2 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w wymagania dokonujemy zwrotu należności za towar po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki w terminie 14 dni. 

Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Wzór Formularza chęci odstąpienia od umowy:

W formacie DOC(word office) lub PDF 

2. Procedura reklamacyjna

1. Cel i zakres procedury

Celem niniejszej procedury jest zapewnienie sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji oraz analiza przyczyn reklamacji lub niezgodności oraz podjęcie działań korygujących i zapobiegawczych. 

2. Opis postępowania

2.1. Przebieg procesu reklamacji

I. Zarejestrowanie reklamacji zgłoszonej w ustawowym w formie mailowej  przesłanej na adres: sklep@marzenia3d.pl

II. Przeanalizowanie reklamacji pod względem formalnym 

a. Akceptacja formalna reklamacji i przekazanie do analizy merytorycznej
b. Odrzucenie bez rozpatrywania z powodu braków formalnych 

III. Analiza reklamacji pod względem merytorycznym 

a. Akceptacja merytoryczna reklamacji i przekazanie do rozpatrzenia
b. Nieuznanie reklamacji

IV. Ustalenie propozycji rekompensaty i przedstawienie jej klientowi 

a. Akceptacja przez klienta propozycji rekompensaty i zamknięcie procesu reklamacyjnego
b. Brak akceptacji i przekazanie sprawy

V. Przeanalizowanie dotychczasowego przebiegu procesu reklamacji 

VI. Kontakt z klientem w celu ustalenia propozycji rekompensaty 

VII. Zamknięcie procesu reklamacji 

VIII. Podjęcie działań korygujących 

2.2. Terminy

I. Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczących zamówionych towarów w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania produktów. 

II. Termin do rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych licząc od dnia zarejestrowania reklamacji do przekazania klientowi informacji o jej akceptacji i rekompensacie lub jej odrzuceniu. 

III. Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona przez sklep Holender w ciągu 14 dni roboczych to uznaje się ją za uznaną. Jeżeli klient nie zaakceptuje ani nie odrzuci propozycji rekompensaty przez 14 dni roboczych, to uznaje się, że propozycja rekompensaty została uznana przez klienta. 

3. Dokumenty związane z funkcjonowaniem procedury

3.1. Wzór formularza reklamacyjnego 

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: 

a) nazwę/imię i nazwisko Zamawiającego;
b) adres siedziby/zamieszkania Zamawiającego;
c) przedmiot reklamacji (nazwa usługi, termin i miejsce realizacji itp.);
d) uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji;
e) oczekiwania Zamawiającego wobec sklepu Holender.

Shopping Cart
Scroll to Top